lunes, agosto 28, 2006

Colores



(después de tanta palabra, una imagen)

12 comentarios:

Txacoté dijo...

Yo escojo el azul más turquesa, no, mejor la combinación de todos, no, casí mejor prefiero vivirlos.

Saludos veraniegos!

manel dijo...

segueix l'enveja de l'altre dia

bellosoli dijo...

quants colors i tots macos!una altra foto que em fa venir ganes d'anar a la platja demà! si em llevo prou d'hora, clar esta...

Grigri dijo...

Bonica combinació de blaus i ocres! La llum és perfecta per fer-los brillar tots.. hummm..
en aquests moments si miro per la finestra veig una perfecta combinació de grisos.. cel gris, núvols més grisos encara, gris ciment dels edificis, gris de les persianes, el gris de les voreres, el gris de l'asfalt (sí, sé que és negre però des d'aquí amb la llum d'aquests moments es veu gris!).

Igualet igualet que la teva foto, ja veus!

Violette Moulin dijo...

Encara em sorprenc que poguem contemplar en directe colors com aquests sense passar pel photoshop...

nimue dijo...

m'agraden aquests colors!

Hanna B dijo...

ohhh que bonicos todos!!! veo tambien por el horizonte un azul-malva-gris muy interesante, ayyy ese mar, como apetece!!

pere dijo...

suaus i dàfans.

pere dijo...

diàfans, xurri, que no n'encerto ni una sense el corrector.

Arare_ dijo...

... una imatge que diu molt!

martí dijo...

Un diàleg plaent, bellíssima conversa.

Xurri dijo...

Doncs a aquesta conversa cromàtica jo no tinc res a afegir.