martes, enero 23, 2007

Piltrafilla

He pillao la gripe.

Estoy en cama.

Parece a propósito.

19 comentarios:

Pablo dijo...

Un abrazo grande, a cuidarse y mejorar pronto!
Por cierto, he comprobado que el catalán no es lo mio XD...

MH dijo...

Anda...la estampa que ha puesto...Desagerá! Si seguro que ni has llamado al médico.

Definitivamente...el estilo llorón hace estragos. Espabila, Xurri, que viene la juventud dando caña.

Por cierto: cuídate mucho, descansa, no te alteres...Piltrafilla!.
:D

Xurri dijo...

Bah, no es ná, pablo, estostá hecho. Siento que el catalán de la tertulia sea taaaan largo - ya cuesta cruzarlo todo siendo nativa!

La estampa es desagerá, como toda yo, pero es que no he podido resistirme a poner este inusual Picasso precoz, que tanto me gusta - Ciencia y Caridad. Y que viene al pelo a la tertulia, que está en promoción por tiempo limitado.

bellosoli dijo...

doncs cuida't força xurri!!! i millora't ben aviat! demostra'ns q ets una super xurri!!!! (però be, aprofita també aquests dies de malaltona per fer repos, eh? q portes un trote q déu n'hi do!)

violette dijo...

Fes bondat, veïneta! I si necessites res, camamilla, mel, llimones... doncs ja saps... em fas un truc!

pere dijo...

Si al final serà veritat que virtualitat i realitat són difícils de destriar.
Cuida't, xurri. I ja saps que si necessites que et faci la compra només cal que xiulis; estàré atent.

nimue dijo...

posa't boneta!!!

Hanna B dijo...

Aiiii, cuidate mucho y no nos asustes con esa imagen, que la gripe hoy en día se supera :))... reposos, mimos y animos!!

Albert dijo...

Arribo tard, però m'apunto als comentaris de la "gravetat" de l'estampeta (sort que és un Picasso...), de la confusió entre realitat i virtualitat de pere i als ànims i bons desitjos de tots plegats. Per cert, l'I ching no te'n va avisar?

Xurri dijo...

Ai, Bellosoli, més que super-xurri, mini-xurri. Em temo que estic (momentàniament, eh!) lluny del charme que se li suposa a una super-femella. Descansaré, si no m’ofego.

Gràcies, veïna Violette, acceptaria potser una sopeta, jé. Nimue, ara em faré quelcom dolç i calent en honor teu.

Caram, pere, quan et vaig llegir innocentment jo no era conscient que els famosos virus aquests que es poden agafar per internet eran aixó. Conxu.

Ay, Hanna, se que me he pasao con la imagen, pero hace ya tiempo que buscaba una excusa para poner ese título… se me hizo irresistible. Los 38.9º C ayudaron. Pero es cierto, se me fue la mano con la demagogia esta vez.

I no, Albert, el meu I Ching no em va advertir de res. Es veu que és una mica Yan, li has de preguntar per que et constesti.

manuel_h dijo...

el poder de las tertulias es infinito!!

mejórate

besos

Grigri dijo...

Aquest matí quan venia al currings he sentit una notícia a la ràdio: "La consellera de Salut Marina Geli confirma que el virus de la grip ha arribat a Catalunya".

L'he trobat curiosa.. cal que ens ho digui la Marina Geli això??

Ja ho saps Xurri, la propera vegada li dius a la Marina que t'avisi!! No estan al servei del poble els polítics?

Grigri dijo...

ah! i que et milloris aviat.....

Arare dijo...

oichs... que vols que t'enviï la bufandaaaaaaa?

casta dijo...

Molt de llit, líquids, revistes tontes i tele (no cal dir tonta perquè no hi ha un altra). Cuida't guapa

Albert dijo...

T'acabo de fer un petrit homenatge al meu bloc. Espero que vagis millorant.

manel dijo...

Vols un Vicks Vaporub? Clar que potser seria més adient VIPS vaporub. A la nit, abans d'anar al llit, vi calent amb mel i una aspirina. En una setmana, llesta. Petons

Xurri dijo...

Gracias Manuel, ya pasó.
Gri-gri, doncs quan vaig sentir la Marina per la radio em va confortar: de sentir-me com fent cuento per un vulgar encostipat, em vaig sentir pionera en sembrar LA GRIP al meu voltant.
Arare, amb la meva FABULOSA bufanda segur que no hagués agafat la grip.
Gracies, Casta, ben tornada!
Mai havia mirat la grip com una manifestació de democràcia, vist així…
Manel, justa, una setmana. Ara que ja ha passat, em vé més de gust un Vips Bar-o-Pub.

issis dijo...

cuidate mucho. a mi novia le dura la faringitis mal cuidada desde el final de 2006.
me cago en la gripe!