lunes, octubre 15, 2007

Puto otoño!

Digan lo que digan los románticos, los amantes de las setas y los que huyen del sol y el sudor, el otoño es una época triste y decadente, que te sumerge en la oscuridad y mata las plantas y los ánimos, verdea las caras, agrisa el paisaje y agria el carácter, y nos va vaciando de sol y energía en un picado vertiginoso y deprimente hacia el solsticio de invierno, arrastrando a su paso jornadas eternas de noche a noche, insomnios y destemplanzas, amargándonos los paseos por calles frías y vacías, y rematándonos con el odioso descenso al solsticio de invierno y la mierda de la navidad.

Si alguien me mantiene, yo me mudo al trópico.

Vaya, mañana mismo.

11 comentarios:

tatxe dijo...

Eps, yo voy primens, que lo dije antes:

http://tatxe.org/2007/me-cago-en-el-otono

Xurri dijo...

Ha sido un error informático...

pere dijo...

Ja comparteixo moltes de les teves percepcions, ja, per� em sembla que la monotonia dels tr�pics i alguns dels seus habitants em cansarien aviat.
I la nit no me la toquis: qu� faria jo sense les nits? a qui xuclaria la sang?

pere dijo...

Se m'acaba d'acudir, xurri, llegint els resultats del premi Planeta, que guanyar-lo no és una mala opció per pagar-se una temporada al tròpic -quedar finalista també ho permetria, però molt menys-
Vols dir que no perdem el temps escrivint al bloc?

violette dijo...

què ens està passant aquesta tardor a tots plegats??

Arare dijo...

Jo vinc a reivindicar la tardor! que consti a les actes!!!

passo de l'alegria primaveral Us heu fixat que la paraula ALEGRIA té exactament les mateixes lletres que la paraula AL·LERGIA? (ela geminada més, ela geminada menys)

doncs això: Visca la tardor!!!

bellosoli dijo...

coi, si a mi també m'han de mantenir m'hi vaig amb tu!

Amb l'únic que noto l'arribada de la tardor és en el suar menys i en el sortir de la feina de nit... a l'estiu, al menys, encara és de dia! (ui, quina mandra ara que s'apropa l'entrar de nit i sortir de nit!!!)

Xurri dijo...

Aixó de xuclar la sang de nit... avisa'm de a quina illa marxes tú, per si de cas, no acabèssim anèmics tots plegats.
Aixó del planeta, fins i tot del finalista, no se... jo no veig que tingui possibilitats, i lligar-me en Boris ho trobo complicat, més que res per que diuen que n'està molt de la seva parella.

ains, violette, no se qué passa però estem fluixos fluixos... cada cop que passo per casa teva, o per casa del paseante, torno amb els ulls xops. Deu ser alguna forma d'alèrgia tardorenca.

Arare, tú que domines les majúscules com ningú, vols dir que a la tardor no l'al.lèrgia no et fa la guitza també? que els pol.lens cada cop duren més. Però vaja, que reconec que el tema alèrgia és una mala cosa, però... aiiii.... el sooool (snif)

Si estirem prou la pasta del premi planeta aquest que ens han de donar igual ens arriba per retirar-nos-hi. Una mica d'economia serà prou, pensa que a les illes desertes no hi ha zara.
(i per cert, ja fa un munt de dies que surto de nit i torno de nit, buaaaaaaaaa)

Esther dijo...

mmm... i jo que ja he vist la boira Xurri... què t'he de dir.. quina tristor mare meva! petonets d'estiu per tu! ala!

el paseante dijo...

Coi, però si ja no en fa de tardor. Estem a finals d'octubre i jo encara vaig amb samarreta. Ens queixem de vici.

Anónimo dijo...

yo oslo se que me aburria en casa.. he dio al google .. he puesto . Puto otoño .y ha salido este blog . Y que bien ver que alguien comparte lo que pienso ... como quien comparte una concierto ,una buena cervez o un abrazo . Puto otoño si .. parece que al mirar al cielo puede aparecer de un momneto a otro un dragón . y lo peor no es eso , no . Lo peor es que al verlo ni nos inmutariamos , creeriamos que es algo normal . Es horrible ... me gustaría ver los datos de como sube el indice de suicidios . Yo soy de bilbao .. Y aquí hacia dos años que no venía un otoño tan cargado de mala ostiaaa