lunes, noviembre 26, 2007

Post de mal pronóstico

Uno de esos posts con letra de canción, que nadie se lee, y con una canción que hay que clicar, que nadie tiene tiempo de pararse a escuchar. Que además desmotiva porque suena a lata, con eso del youtube, y por debajo, a flamenquito.

Y sin embargo para mi es una joyita, letra y música.



Una canción del disco nuevo de Chambao, con otro aire.
La Mari y Estrella Morente, mano a mano, como anillo al dedo.

***************************************
Lo bueno y lo malo

Me paso la vida pensando
en lo bueno y lo malo
mi mente está triste
me siento algo extraña
mi cuerpo se agota, mi alma lo nota
de ver en el mundo
mentiras de otras bocas
la loca envidia que trae la mentira
palabras tan falsas
que por mi mente pasan, hoy pasan.

El tiempo se pasa, y los años me cansan
me enervan mentiras
que trae gente vana
el tiempo está en vilo
yo sé que me pasa, mentiras, palabras
y todo es una farsa
tengo un momento de ansias mundanas
quisiera decir lo que siento en mi alma
que la vida pasa, hoy pasa.

Y en mi, y en mi, y en mi
y en mi mundo nuevo te voy a olvidar
las aventuras que he podido vivir
y en mi, y en mi
no aguanto mas historias asi
...y en mi.

8 comentarios:

Albert dijo...

L'he llegit i l'he escoltat. Una abraçada.

Xurri dijo...

Espero que t'hagi agradat.
Una abraçada.

Albert dijo...

Naturalment. Ja t'imaginaràs que no sóc massa del flamenquillo, però el primer CD dels Chambao, per exemple, em va agrdaar força.

Arare dijo...

l'he escoltat, l'he llegit i vale. Si. Però per què pressuposes que no ens ho llegirem i que no ho escoltarem? eh? eh? eh? en qué te basas?

Palito dijo...

Ves per on, l'he escoltada i llegida... i això que només venia a dir-te que vaig davant de tu al relat de l'escala B que ens ha tocat!! M'ha agradat molt la cançó i m'alegro d'haver vingut, m'hi trobo a gust!! ;)
Petons!

http://palitodelasorejas.wordpress.com

Xurri dijo...

Albert, és i no és, flamenquito, rumbita, chill… a mi m’agrada. En aquesta (i alguna altra) cançó, a més, la lletra em resulta molt suggerent.

Arare, em baso en que quan jo vaig de passeig llegint a altre gent, és extrany que em pari a llegir una lletra de cançó. Però de vegades sí que em paro; per exemple, a sentir les que poses tú, o les que penja el Jordi Gil. Però és excepcional.Entre aixó i que darrerament per aquí para poca gent, em semblava de mal pronòstic. Amb tú, l’Albert i la Palito m’equivocava, de la qual cosa me n’alegro molt.

Bé, Palito , ja ens trobarem a l’escala, doncs… benvinguda per aquí.

el paseante dijo...

No em compraria el CD, però ja conec una altra música i això sempre és d'agraïr. Gràcies per la proposta.

Xurri dijo...

you're welcome