domingo, marzo 30, 2008

Procrastinar

Lo que hay que empezar.

Lo que hay que acabar.

Lo que hay que arreglar.

Lo que hay que mantener.

Lo que hay que construir.

Lo que hay que destruir.

Lo que hay que adquirir.

Lo que hay que transferir.

Lo que hay que descubrir.

Lo que hay que decir.

Lo que hay que callar.

Lo que hay que hacer.

Lo que hay que dar.

Lo que hay que recibir.

Lo que hay que contestar.

Lo que hay que leer.

Lo que hay que escribir.

Lo que hay que ver.

Lo que hay que amar.

Lo que hay que ignorar.

Lo que hay que reir.

Lo que hay que llorar.

Lo que hay que vivir.

Lo que hay que dormir.

Lo que hay que morir.


...la procrastinación, la ladrona del deseo.

12 comentarios:

El veí de dalt dijo...

Coi! Ara ja sé el què sóc! Un proscrit!, vull dir, un procrastinat!

Tatxe dijo...

Joerse, y yo que pensaba que era pura vagancia.

Nada, a procrastinare (que mira que suena mal).

Grigri dijo...

A mi el què em costa més seria això del "lo que hay que callar"..

Albert dijo...

El nom em sembla lleig, però l'acte en ell mateix, molt humà. Petó.

Arare dijo...

A mi m'encanta Lo que hay que amar, tot i que de vegades també ho procrastrino, tcht,tcht,tcht... i quan procrastino aquest concepte se'm procrastina tot!

Iruna dijo...

xurri,
la foto és molt bonica. ets tu?

he anat a buscar què devies estar fent l'any passat en estos dies... i m'he trobat amb la mona del 2007!

procrastinant procrastinant... vas fent, eh :)

Violette dijo...

Em sento millor ara que sé que faig una cosa que no es veu però que té verb propi.
;)

Marta dijo...

la meva avia sempre diu:
"feina feta, consell dat"
deu ser una antiprocrastina ;P

el paseante dijo...

Jo vaig escoltar (o llegir) fa un temps que les grans crisis no es poden resoldre amb grans accions, perquè com que ens superen no les podem assolir. S'ha de fer amb petites passes, arreglant cosetes. Anar fent de mica en mica. També procrastino, però cada vegada menys.

Hans dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Hans dijo...

El procratination-index determina que se tarde la releche en actualizar, mi bella amiga? O esta es la tradicional y tradicional entrada-excusa-anticipada? ;-D
Jurljurljurl...

xurri dijo...

Hola! Oviamente he procrastinado contestar a vuestros comentarios. Que seré procrastinadora, pero también coherente.! En fin. Allá va:

Veí: Ja en som dos.

No te engañes, Tatxe, lo es: pura vagancia.

Grigri, doncs no callis, dona: parla!

Albert, humaníssim. Petó.

Arare, eso es lo peor, procrastinar la fuente de energía. Una catástrofe.

Iruna, vaig fent, vaig fent…Aquella mona va quedar molt cuca.

Violette, sembla mentida cóm comforta posar nom a les coses, eh?

Marta, t’envejo l’avia. Deu (devia?) ser una proactiva.

Paseante, jo sóc de grans gestos, ampulosos. La rutina i les petites coses m’erosionen. I crec que per aixó les procrastino…

Hans, touché. Oído barra. Jurl, jurl!!!